Åre

Halloj!

Så otroligt uttråkad. Antar att de är därför jag skapar blogg! Måste iof erkänna att jag blivit lite sugen på de när kompisar haft blogg. Nyss fyllt 17 också..så de är väl en bra start på bloggandet: "Mitt liv som 17" haha!Bra tidsfördriv! Försöker väl slippa ifrån läxorna också..prov imorn. Har till och med STÄDAT för att jag inte orkar plugga. Har i alla fall lovet att se fram emot! Då drar jag med alla tjejer till Åre! Efterlängtat! De ska bli mycket te/kaffe-drickande, mycke ragg och MYCKE snowboardåkning! Läääängtar!
Har faktiskt varit å handlat nya snowboard byxor, jacka och chanel solglasögon igår:D Så nu är jag redo för backen! Måste nog ändå plugga lite nu iaf. Får längta vidare!
Pussar!

                        Åre



Kommentarer
Postat av: snow

Jo förfan!!! klart de e ja :D hehe...hur lyckades du hitta mej å min lilla ytlighetsblogg?? ;) haha, ha de bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback