Tips för för stora skor?

Igår ringde de från apoteket och sa att de hade på känn att jag inte visste att jag skulle jobba idag, och det var mycket riktigt. De hade missat att ställa upp det på schemat, men som tur var kunde jag. Behöver verkligen alla pengar jag kan få:) Det var iof inte så mysigt när jag vaknade och kände mig sjukare än sjukast. Hade tappat rösten, men mamma kokade te och så fick jag sjunga upp mig lite, haha. Ficks sitta och suga på halstabletter och surpla ett antal koppar te bakom kassan också, så det gick bra!

Efter jobbet kom jag på att jag var i behov (verkligen!) av skor till nyår. Hittade ett par jättefina och bara 300 kr. Stl 37 fanns dock inte, men jag kunde inte låta bli att köpa ett par (för
stora) 38..så har ni nå tips på vad man kan stoppa i för att inte ramla ur dom/vricka foten? Haha. Som tur va kund emamma ha dom, så hon får väl kanske ta över dom efter nyår!

Ikväll blir det "pyjamasparty" hemma hos Ea. Perfekt uppladdning inför nyår! :) Ska självklart släpa med mig SATC-boxen! :)

Pussar

55561-360

Kommentarer
Postat av: Nadja

nej extra pengar är aldrig fel...själv har jag jobbat ihjäl mig nu på jullovet !

Postat av: Anonym

Haha B1 och B2.. hoppas det blir kul :)

2006-12-30 @ 21:46:31
URL: http://ledume.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback