Tillfriskna fort!

Aloha!

Jag klarade mig igenom shoppingdagen med x antal tabletter, men jo, måste erkänna att det vara jobbigt. Jobbigt, men trevligt! Åt på kina-resturang, sprang på Madde och Mickan och köpte en pull-over fårn peak, en cardigan isolde och nya lacoste-dojjor. Sen orkade jag inte mer. Vi åkte hem, drack mängder te med pappa som också är sjuk och kollade på Snapphanar. Tycker dne är rikitgt bra faktiskt! Nu måste min historia-lärare blir glad:D Haha.

Idag har jag bänkat mig framför tv'n och kollar vidare på min sex and the city-box! :) Lovely. Det tillsammans med te och choklad måste vara det snabbaste sättet att bli frisk på!

Puss

Kommentarer
Postat av: mandy

jag kollade också på snapphanarna ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback