Strålande jul

Åh, nu har vi haft en strålande julafton! Ätit hur mycket somhelst och är superöjd med julklapparna:) Bland annat fick jag min efterlängtade Sex and the City-box:D Så, nu blir det mysiga kvällar framöver med tjejerna!

Innan tjocka släkten hade kommit gick jag och Tony upp för att handlade lite saker. Mötte Josefina där, sötnos:) Sen blev det fika framför "Kalle", och nu är det nog mer de äldre som är de mest intresserade, för just då satt alla knnäpptysta (annars när barnen försöker kolla på något, så gapar alla i mun på varann)! Småbarnen i vår släkt är så bortskämda. När jag och min bror va mindre var vi tvunga att äta ordentigt och vänta hur länge som helst innan tomten kom. Nu, kommer han innan middagen..ja så fort de börjar tjata faktiskt. Kan det bero på att alla blivit lite äldre och inte står ut med barn utan tålamot?:D

Imorgon ska vi till mormor och morfar för att träffa de andra kusinerna som var på annat håll den här julaftonen. Ska bli mysigt och sen, på annandag jul blir det nog äntligen shopping!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

SATC -boxen är guld värd! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback