Nyår

Uppesittarkvällen blev supermysig med film, godis och hur mycket tjejsnack som helst:) Den slutade ändå tidigare än vi tänkt. Jag kände mig inte frisk alls, och några andra var trötta.

Imorse vaknade jag sjuk. Suck. Det har inte blivit bättre ännu, men det är nyår och min hals ska inte få sätta stopp för att jag ska ha kul ikväll! Lidandet får helt enkelt vänta till imorn. Otur är det bara att många av läkemedelen jag är i behov av nu (haha, ja jag vet att jag är beroende av tabletter - ta det med en nypa salt - men varför lida?) är nästan slut! Jag får va sparsam;) Men, som  sagt, ikväll ska jag ha kul!

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Ååh. hoppas du mår bättre nu då. Är också sjuk :( så typiskt .. halsont, huvudvärk, illamående och hosta. haha... men lite festligheter o alkohol är nog perfekta botet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback