Nu är jag tillbaka på jorden

Hej!
Har precis kommit hem från skolan..satt kvar ett tag för att skriva klart geografi-uppsatsen som skulle vara inskickad klockan 15.00. Mitt mail skickades 14.59, haha. Men, det är iaf en stor lättnad. Nu är det psykologiprov imorgon och lite saker nästa vecka, men sen har jag ett välförtjänt  jullov!

Fick hem ett brev från apoteket som innehöll ett presentkort från H&M på 200 kr. Helt okej när man inte väntar sig en julklapp från jobbet! ;) De ville tacka för det här året och jag tackar dubbelt, för nästa år blir det löneförhöjning! :D

Ikväll ska jag åka till kusinerna och vara barnvakt, det blir en bra blandning med pluggandet;) Och sist men inte minst. Ni som, liksom jag, missade den tidigare lucia-morgonen på svt, se det här under "
Luciamorgon". Mys!
Puss

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej älskling!
Jag saknar dig :/

Postat av: Malin

Ordet löneförhöjning är ett oerhört lyckoframkallande ord. Visst är jag medveten om att pengar inte är allt här i livet men man kan ju trots allt inte undgå ifrån att man behöver dem. Och presentkort på H&M lät ju inte heller dumt alls, det får jag verkligen inte av mitt jobb.
Bra blogg, Keep up the good work!

2006-12-17 @ 17:36:17
URL: http://wc.blogg.se
Postat av: Malin

Underbart med lönehöjning:)

2006-12-17 @ 18:49:52
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Snow

Lucky you som fått löneförhöjning :) Trevlig julklapp i förskott. Själv skulle man behöva fixa ett jobb i första hand...

2006-12-17 @ 19:12:15
URL: http://snow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback