Naglar

Aoch vad det var jobbigt att komma upp klockan åtta imorse! Var ökentorr i halsen och fick bara fram lite ljud om att jag behövde shot aloe vera och en värktablett. Och jag som trodde att jag skulle vakna frisk:P Mamma måste trott att jag var döende eller nått, haha! Kom iaf upp, fick skjuss av pappa och sprang å köpte en latte.

Men, nu är naglarna iaf fixade. Älskar att sitta å knappa på tangentbordet när man har nya naglar:D Blev jättenöjd. Hade tur också, fick en tjej som egentligen var klar, men som valt att stanna ett tag till. Så, hon var va och jag behövde inte oroa mig som förra gången när de blev jättefula! Om plånboken tillåter ska jag gå dit var tredje vecka nu och fylla på. Har bokat en tid redan nästa vecka för en vanlig maikyr:)

Idag blir det Sex and the City med Mickan, om hon kommer upp nån gång;) Efter att jag träffat henne igår för en pratstund (när jag egentligen borde sovit) drog och och bad killarna supa ner henne, haha söta tönt:D

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback