Make up

Hej!

Igår var jag på sminkkursen för Aloe Vera-säljare (men jag fick bli ett undantag eftersom mamma säljer). Det var underbart! Hade kunnat sitta uppe hela natten och pillat:) Om mindre än 3 månader fyller jag 18, och får alltså då börja sälja själv. Det skulle inte vara helt fel att gå en smink-utbildning och sen börja sminka! Jag blir helt upprymd när jag tänker på det! Finns en jättestor sminklåda med allt möjligt smink för olika hudtyper etc. Lördagsgodis!!

Nu måste jag göra mig iordning och rusa till skolan!
Puss

Make up-boxen från Sonya

55561-348

Kommentarer
Postat av: Estelle

Vill ha!

Postat av: Nadja

Hihi så kul =) Smink är bäst =)

2006-12-07 @ 17:22:43
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback