Hår & naglar

Hej!

Inte riktigt frisk ännu, men med ett piller då och då håller jag mig på benen. Kollat på andra säsongen av Sex and the city idag, slingat håret och varit hos
Robby och klippt mig:) Han har flyttat från Sturegallerian till Brunnsgatan. Inte lika flott, men det dög, haha:) Hade egentligen tid imorgon, men han hade en lucka idag och det passade bättre eftersom imorgon ska jag åka och fixa naglarna. Yippi! ;) Kunde inte låta bli att köpa en produkt till håret också. Den ska tydligen skydda det när jag fönar håret. Mitt tunna har har ju en tendens att gå av, så med hjälp av det och hårinpackningar ska jag väl få ordning på det..nån gång!

Ikväll har jag ingen som helst lust att vara sjuk längre och sitta hemma, men vi får se vad som händer. Ska upp tidgt imorn och kan nog vara bra att ta det lugnt för att slippa vara sjuk på nyår! Hm, vi får se hur det blir.

Puss

55561-357

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback