Fina flicka sitter i kassa

Idag kom pappa hem med Klick och Fredag, en dag försent. Hmfr. Haha! Men, så kom han också med Plaza Magazine. Jag undrar verkligen varför jag inte läst den förut, för den var verkligen super! Satt som fastklistrad ända till sista sidan, och det är ju inte en tunn tidning!

Jobbet idag gick bra och relativt snabbt. Segt, men kunderna muntrar upp mig:D Det finns såå många roliga människor! Och Apoteket är antagligen det ultimata stället att se dom på.
Utländsk tant: Vad bra fina flicka sitter i kassa, säger hon och flinar. Tack så mycket, säger jag och hon står länge, och då menar jag länge, och tittar på mig. Haha, ja vad säger man?

Igår fick jag ryck, förresten. Fick lust att städa. Strange? Japp, men städade våra toaletter, dammsög, bäddade sängar och små-jul-pyntade lite. Mamma blev superglad:) Idag har hon satt upp massa julljus i fönstrena och julgardinerna har fått komma upp. Underbart mysigt!

Nu är det mat, och det blir förmodligen en lugn kväll idag med. Är trött och imorn väntar en heldag plugg! Juste! Måste ju ringa chefen och be om ledighet;)

Kramar
Linda

Plaza - en superbra tidning

55561-342

Kommentarer
Postat av: Snow

Läser alltid plaza på gymmet, den är bra! Härligt att du var så duktig och julstädade. Måste också göra det, dock under hot ;) haha, neeedå men det är inte direkt roligt men det blir snyggt efteråt.

Postat av: Fliickan

Har aldrig läst den men ska helt klart testa den nu, tack för tipset!

2006-12-05 @ 10:52:47
URL: http://fliickans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback