Usch!

Igår blev det förkrök hos Ea (Kaffe-halvor och shots) för att sen dra vidare till Robban. Trevlig chill-fest! Vid två skulle tjejerna gå hem och jag tänkte att jag skulle hänga på, för att slippa gå hem själv. I slutändan blev det så iaf.. för jag (alldeles för full!) fick en fixidé och skulle till Johan och Fredde. Mickan var där ett tag men till skillnad från mig insåg hon när det var dags att gå hem. Hatar dagen efter, när man hatar sig själv och villg öra massa saker ogjorda. Det var ganska tydligt att dom inte ville ha mig där halv 5 på morgonen! Haha. Dessutom ringde jag ett för långt samtal till Josses mobil för att berätta hur packad och patetisk jag är! Ojoj, måste nog be om ursäkt som många gånger förr.. Usch.

Idag skulle jag åkt vattenskidor med Madde och Ea, men när Madde ringde för nån timma sen var jag inte direkt på G. Senare idag blir det middag och barnvakt hemma hos Mickan. Film-kväll med hennes lillebror:)

Kyss

55561-91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback