Uppiggande?

Idag har det blivit massa plugg och jag är jättetrött! Skulle slingat håret idag, men det får skjutas fram till imorgon... just nu vill jag bara kasta mig ner under täcket och sova lääänge! Yes, skönhetssömnen är det bästa sättet att se pigg och fräsh ut, men sminket gör ju sin del, det med!
Snart är det dags för lite smink-inköp och de här produkterna är väldigt lockande!




1. Max lashes, Black - Make up Store
2. Blush, lush - Make up Store
3. Highlighter - Yves Saint Laurent
4. Dream mousse, bronzer - Maybelline
5. Läppbalsam, burk - Carmex

Kommentarer
Postat av: Snow

Make up stores rouge äger! Har en i färgen peach tror jag ?! Den är högt älskad, tyvärr är den nog slut snart :( Min Maybelline mousse är också bra, dock inte bronzer utan vanlig foundation. Åh! Det är så roligt att köpa smink!

Postat av: Lindah

Yes, jag älskar den också efter att ha lånat några gånger:) Har också haft vanlig mousse, men prova bronzern! Den är glammig;) Visst är det roligt att köpa smink men pengarna rinner ur plånboken!

2006-08-31 @ 22:03:23
URL: http://dolceseventeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback