Torsdag

Ännu en skoldag har gått och redan har det börjat seega. Trivs ändå jättebra!:)
Den låånga håltimman jag skulle gå hem på, blev istället fylld med pannkakor och kortspel med M och B. Mys! Haft lektion med A, J och E...vilket ja, kändes skumt;) Men! Absolut kul:) Tvingade med M på min matte-lektion. Usch, vad jag har blivit dålig på matte! Får nog läsa lite innan nästa lektion:P Glömt allt, vilket nog ingen i klassen lyckades undkomma, pga M! Haha.

Imorn har jag nog lite ledigt:P Så, det blir nog en vaken natt inatt hemma hos Ea. Började med planer om lite party party där, men är nog mer inne på film-mys all night long istället! De andra flickorna ska ju trots allt till skolan imorn.. dock sovmorgon:)

Nu - Sushi. Mamma åkte till Estland imorse, så det blir nog hämt-mat tills hon är tillbaka! (Söndag)
Kyss

55561-110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback