Söndag

Igår förade vi hemma hos Stefan och gick sen hem till Fredde där det var lite chill-fest. De "heta" tjejerna från Bro visade sig inte vara några konkurrenter så vi hade kul! Haha. De upphittade killarna i Båstad från Vetlanda kom på besök i vår håla!:)
Hemma var jag inte förrän runt 5 och 10 imorse ringde klockan för att jag skulle springa upp till Josse med pengar från Johan. Så, nu är biljetterna hämtade till på Fredag;Säg att du älskar mig.

Ikväll blir det EspressoH med tjejerna. Josse och Mickan börjar skolan imorn och jag ska till Mickan för att luncha med henne, och kolla läget där lite innan jag börjar där på Tisdag! Spännande, spännande! :) Oh, vad jag längtar!

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback