Säg att du älskar mig

Läste i Evas blogg om "Säg att du älskar mig". Yes.. på fredag blir det bio. Premiären som skulle ha setts med Erik.. Suck. Om sanningen ska fram så bröt jag ordentligt ihop idag. Kollade på trailern, bilder och känslorna kom plötsligt upp. Pratat med mamma som piggat upp mig lite. Antar att de måste ut nån gång.. och nu känns det bättre! Nu saknas bara att träffa flickorna, vilket jag ska göra ikväll! Antingen blir det lite party hos Fredde..eller också, om Josse får välja, bara lite mys..åka på The Voice kanske?
Här kan du se trailern om du klickar längre ner på sidan.
Som en liten tröst har mamma beställt den här jackan till mig att varva med min fjällräven i vinter! Tack!

 

55561-107
Du är saknad Erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback