Onsdag

Igår blev de förkrök hos Ea. Och det började bra, men fortsättningen får förbi osagd:P

Idag har jag grovstädat mitt rum, i brist på annat att göra. Gått igenom minsta lilla låda. Känns skönt att få bort allt damm.
Åt sushi till middag, vilket jag är väldigt stolt över! Haha. Nån gång måste man ju lära sig;) Det var faktiskt inte heller så äckligt som jag tidigare tyckt.
På promenad med mamma och hunden kom vi på att jag behövde skolsaker. Pennor, böcker och annat smått och gott. Övningskörde till affären och valde massa kul saker. Tänk vad glad man kan bli av att få handla! Körde runt lite... och jag måste säga att jag blivit ganska duktig nu! Bara massa teori kvar.. Suck!

Yepp, snart börjar skolan. Längtar faktiskt lite. Nu när resten av lovet inte är planerat så försvinner bara dagarna och jag är för det mesta ganska rastlös. Ska bli skönt att få lite rutiner! Ska till syon nästa vecka för att prata om mitt schema och alla ämnen jag måste ta igen, p.g.a skolbytet. Det här är spännande! :D

Nu ska jag läsa lite i en nyöppnad bok! Sen..godnatt!
Pussar

55561-95


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback