Onsdag

Hos syon igår gick allt bra och jag har fått ihop mitt schema nu, även om jag fattade ungefär hälften av vad hon sa:P Jag litar på att hon har läget under kontroll nu.. Ska bli med förväntansfull nervositet som jag börjar nya skolan. Hoppas klassen blir bra! Annars har jag ju mina sötnötter i närheten ändå, på alla raster:) Bara 6 dagar kvar!

Efter mötet åkte jag med mamma till Kista. Kollade lite på kläder, köpte lite mera skolsaker och åt sushi resp. wok på Food Court. Mums! Alldeles för mätta orkade vi inte mer och åkte hem. Mötte Stefan och Mickan, och senare Ea för en tur in till stan och Ung08. Kollade in de totalt tondöva mupparna på kareoken på Plattan. Orka skämma ut sig såå mycket? Hörde från Emma Lidingö (mött i Åre och på Gotland)! Trevligt! Hoppas det blir en fika med henne nån dag!

Idag ska vi in till stan för att luncha med Madde och Ea som redan har börjat skolan. Mys!
Har bokat biljetter för inspelning av nya programmet "Menduro" till imron kl.10.00 och Frankrike - Korsika med släkten om några veckor! Läängtar. Bra start i skolan;) Ta ledigt precis när man börjat, men men.. trots ett långt sommarlov behöver jag åka utomlands, känner jag;)

Måste skynda nu!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback