Nät-shopping

Ett tag nu har jag otroligt nog inte känt något shoppingsug. Strålande med tanke på att jag faktiskt inte har några pengar just nu att shoppa för! Jag säger bara: Den 25:e!
Men, de börjar iaf smyga sig tillbaka nu.. inte shoppingrundor i stan, utan att sitta å klicka runt på alla nät-shopping-sidor. Finns inget bättre sätt att fördriva tiden på:D
Den här gången har jag hittat de här söta sakerna!



Kan också vara så att jag åter började kolla igenom lagret, eftersom jag idag har jobbat. Under sega stunden är det toppen att kunna gå in å kolla igenom sin önske-garderob:D
Yess, trött efter dagen..fastän jag har häärliga arbetstider. 13.00-18.00! Fick sluta en timme tidigare till och med!

Ikväll blir det förmodligen fest hos nån Thomas.. om de inte dyker upp något annat! Men först, en fika med Mickan!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback