Mmmm polisen

Menduro-inspelningen var allt annat än väntat.. Vi trodde att publiken knappt skulle synas och att de skulle vara roliga gäster. Istället fick vi sitta runt bordet där de tävlade och hade kameran framför fejset hela tiden. Kul! :S Och gästerna? Robban Aschberg, Hasse Aro och Ebba Blitz. I pausen fick vi en fika med muffins, stoooora 7eleven-kakor och andra choklad-doppade kakor med konstigt namn:P Sjukt goda, men efter att ha proppat i oss lite tog vi chansen att smita ut genom en nödutgång. Att va med i nästa program också, fanns inte! Väl ute såg vi att hela området var omringat av höga staket, men vi lyckades ta oss ut vid bilspärrarna:)

Från Tv-huset tog vi oss in till Ung08 där vi bland annat hamnade i ett polis-tält. Efter mycket snack med en het polis om alkohol, lagar och bra poliser (som låter ungdomar ha fest, men kollar så allt är lugnt:P), så ville han att vi skulle prova att bära en 77kg-docka.Efter instruktioner om hur vi ska göra, faller både jag och Josefina ändå ihop över den astunga dockan... och jag fastar med armarna mellan dockans magen armar och ben. Eftersom jag inte reser mig frågar polisen:
"Har du fastnat eller?"
"Eh...ja.."
Han tar tag i huvudet och lyfter enkelt bort den. Hehe, oops. När jag fått ett band och lämnat tältet har jag iaf lyckats bli "kär" i polisen:P HAHAHA:D

På kvällen blir det middag på alexandra och film (Final destination) hemma hos Brun.
Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback