Lunch

Hemma på lunch nu, eftersom två lektioner är inställda idag. Tänkte hinna med att plugg lite, men jag orkar verkligen inte. Får ta det i eftermiddag istället. Så mycket nu. Får samla på mig läxor på varje lektion för att jag ska till Frankrike på lördag! Ska iof bli väldigt skönt. Hellre ligger jag ju på stranden å slö-pluggar än att sitta i ett tråkigt klassrum! :)

Igår var det avskedmiddag för Carro och Anna på Alexandra. Mys, men lite svårt att förstå att dom ska vara borta ett helt år! Stackars Nisse...

Nu måste jag stoppa i mig nåt och springa tillbaka till skolan! (Oh, vad det är skönt att vara så nära den nu).
Kyss

P.S. Fick reda på igår att jag fick byta klass om jag ville, men jag tror jag stannar i min klass:) Det blir nog rätt bra.. och jag kan vara seriös på lektionerna. Det tycker jag låter bra! :P D.S.

Vårt hotell Orizonte på Korsika - Frankrike
55561-119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback