Halvdöd?

Hej!
Efter lite mys hemma hos Vicky igårkväll drog vi till Elias som hade lite mini-party. Hans föräldrar var på väg hem och det var efter ett tag dags att dra vidare. Fest i Barkarby.
På tåget ringer K och frågar om vi vill komma till dom. Hoppas av i Jakan, där vi står utan mobiler. Mickans batterier är slut och min mobil har jag glömt hos Vicky. Suck. Vi frågar dramatiskt folk om mobiler. Lite kan man ju överdiva. Vi kommer ju faktiskt inte hem.. å då måste vi sova i centrum..å då kan vi säkert bli våldtagna eller nått! Haha. Får iaf tag i Mickans mamma som kommer och häntar oss. Ängel! Sjunger högt i bilen ända till Bro. :)
Det blev en trevlig kväll och hemma hos Mickan är vi halv fem.

Vaknar halv tio. Puh. Det har inte blivit mycket sömn men idag behöver både Mickan och jag köpa skor. Åker till skopunkten och jag hittar ett par som jag kan ha i Frankrike. Åker vidare till stan och köper mina svarta stövlar:) Hittar också ett linne på Zara!

Nu ska jag bara måla naglarna och sen - stupa i säng! Såå trött!
Kyss

Kommentarer
Postat av: Josse

Sötnos, jag tycker om dig. Mycket :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback