Halloj !

Igår började kvällen hos Ea, efter en kräftskiva som mina kära föräldrar hade, och slutade i Brunna. Kom hem efter mycket om och men vid 7 på morgonen. Härligt. Not;) Kunde heller inte sova längre än till ett, även då jag var jättetrött, vilket har gjort att jag varit jätteseg hela dagen. Har bara blivit mys hemma med lite film. Härligt, eftersom vädret ändå var grått å mysigt. Nästan ville att det skulle regna och åska:)

Efter middagen träffade jag Mickan och Josse för en fika i stan. Dock en snabb-fika eftersom espresso stänger klockan 21. Illa! Det var iaf jättemysigt:)
Nu tänkte jag lägga mig vid tv'n och sova! Länge! Imorn blir det förmodligen lite shopping med mamma:)
Puss!

P.S. Måste säga att jag gillar Posh's "nya stil" med kort hår och svarta naglar! D.S.
55561-103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback