Bak och kareoke

Hej!
Igår blev det ingen shopping med mamma. Efter att det tog slut mellan M och D kändes det viktigare att träffa henne och Josse. Pratades även om ett bråk som dök upp under lördagskvällen, men som jag nu tror är uppklarat. Hoppas och tror jag iaf! Tjejer, tjejer..

Well, well det blev iaf lite solbulle-bak med Josse och sen anslöt sig Mickan för en kaffe:) Hade planer på att åka till söder för att ta en långpromenad till Karlberg.. Baket tog lite längre tid än vi tänkt oss, så istället tog vi oss tid att fiska upp lite tröjor som glömts på olika fester. Hehe, ok två;) 
Träffade Stefan och gick, efter jakt på kvällens saft, till Fredde för en kväll med kareoke och mys:) Jag borde kanske inte ha tagit micen till mig..:P

Klockan 4 var det dags att lägg sig. Tillsammans med Josse och Mickan gick vi hem till mig. Åt en solbulle och lyssnade på tjut-musik. Deprissionerna dyker upp ibland..

Efter en natt full med mardrömmar gick vi med sovkläder, utan smink och UGGs (kul grejj, och ja vi blev uttittade), till Konsum för att köpa frukost. Idag ska jag till syon för att kolla igenom så att mitt schema fungerar och kolla om jag kan ställa mig på en lista för klassbyte!
Efter det ska vi träffa nyhemkomna Viktoria! Får se om hon har lärt sig mycket engelska under språkresan! :D

Måste springa in i duschen!
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback