Alltid på G

Igår efter middagen hade jag tänkt träffa Josse, men jag var trött och hon var ute för första gången å övningskörde!:) (Hon lät glad när hon kom hem så jag antar att allt gick bra! )

Jag var alltså allmänt seg. Tittade lite på TV och gjorde mig sen iordning för att gå å lägga mig. Sätter mig vid datorn, bara en liten stund. Pratar med Mika, som ska på fest hos Bobbie. Hade funderat på att dra dit tidigare under kvällen men i brist på dricka tänkte jag skita i det. Pratar också med Ea och Madde som är på G hemma hos Ea och säger åt mig att komma dit? Hm, jag som var så trött blev plötsligt väldigt sugen. Så..jag slänger på mig lite kläder, kastar ner sminket i väskan och åker till Ea.
Stort steg för mig att åka buss utan smink! Haha. Har man bråttom så har man. Hemma hos Ea har dom delat på en vinare och jag gör mig iordning innan vi drar.

Blir hos Bobbie i kanske tre timmar? Trevligt, men kanske lite för lite alkohol för min del? Hm, skulle inte jag sluta? Njea, de är ju så kul när mna är på G!:P

Idag har jag inte gjort mycket. Varit ute på ännu en joggingtur, men annars bara varit hemma och pysslat. Kanske ska städa? Det behövs verkligen!
Fick nyss höra att de är en fest ikväll..ska jag gå? Det får vi se;)
Oh, nu ringde Mickan. På väg hem från far sin. Hon kommer förbi och tydligen skulle vi till Ea ikväll! Trevligt!:)
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback