Allsång på skansen

I måndags kom jag och Mickan in till stan, till slut. Träffade Ea & Madde och hamnade sen på en sushi-bar. Trevligt. Efter det gick vi lite i affärer för att sen, som vanligt hamna på Espresso. Man behöver ju bara den goda Chai latten ibland! Madde & Ea åkte för att jobba, men vi mötte dom senare igen hemma. Ea är ensam hemma en vecka..så de blev film hos henne. Hyrde "Sex, love and lies" som jag btw redan sett innan (kom jag på). Helt okej men verkligen ingen höjdare. Inte i närheten av Sex and the City;)
Fick också igång några heta diskussioner om skiljsmässor och bröllop. Kan man verkligen vara kär i bara en person resten av livet efter giftemålet?

Madde som hade en viktig tennismatch dagen efter åkte hem, medan jag och Mickan stannade och sov hos Ea. Pratar med Mika på kvällen som är i Göteborg med "Black army". Skitpackad och såå på att dra till allsång morgonen därpå. Jaja, vi stället klockorna då!

Halv sex ringer Eas mobil. Dags att ta sig in till skansen. Usch! De regnar och vi är tröttare än nånsin. Ringer Mika igen för att se om vi verkligen ska in. Haha, den snubben har vart vaken hela natten och är fortfarande på G! Helt otroligt. Vi träffar honom iaf senare på stationen...med en öl i handen och bland alla trötta människor drar han till sig uppmärksamheten med ett brett leende och: "HALLOJ!" Haha!

Inne vid skansen får Mika för sig att planka in. Well, vi är väl på då! Lyfter över varanda över muren, kan de bli mycket lättare?! Hade dom inte snålat med en halvmeter till taggtråd, hade vi inte klarat det.
Dagen på allsång är rätt seg, tills jag och Mika drar iväg på en promenad, och för första gången i mitt liv dricker jag mitt på dagen. Låter ganska tragiskt va? Men tänkt vad mycket det kan göra! Linda goes wild,haha. Topphumör påslaget direkt!

Senare på dagen lyckas vi även dra igång Ea, vilket hon faktiskt tackade oss för!:D
Allsång var härligt, men oh så trött jag är. Sturde direkt hem till sängen efter en heldag på skansen.
Kyss

55561-90


P.S. Här kan du se programmet genom att klicka på "Titta på program 6" D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback