Vem är jag?

Såååå trött. Började ändå inte förrän 11 idag. Hade tydligen dans, vilket lärarna var heeelt övertygade om att dom hade informerat om även då hela dansklassen inte hade hört något om det. Suck. Ska blir skönt att byta skola i tvåan! Nu när jag vet att de blir så, stör jag mig bara på fler och fler småsaker...måste jag ju iof erkänna! :) Men de gör inget... nu är vi ännu närmare sommarlovet och solen har gjort sin uppgift även idag! Svängde förbi Gallerix och Klackenbergs papper efter skolan för att köpa en "scrapbook" till projektet i skolan. Det gick inte så bra. Finns ingen bok som känns som...mig! Btw..boken ska från början till slut kännas som att den representerar mig och mitt liv. Vääldigt svårt! Hur stoppar man in sitt liv i en bok? Jag ska nog börja höra med mina vänner vem jag är:P De vet förhoppningsvis det bättre än jag gör! haha
Jag får fundera vidare på det.. och Mickan, jag väntar fortfarande nyfiket på din blogg!
Kyss

P.S.
http://crimsonskycreations.com/extras/Songs/Five%20for%20Fighting%20-%20Superman.mp3 D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback