Trött...

Hemma efter en otroligt lååång dag i skolan - känns det som. Jag har blivit latare och tröttare än vanligt på senaste tiden. Vill baaara va ute och ha det bra, utan att ha några måsten alls! Det skulle inte vara helt fel asså! Har haft nationella idag.. engelska, uppsatsskrivning. Det gick väl sådär. Som vanligt blev resultatet många sider med mycket skit. Hade även muntliga, vilket jag inte alls var förberedd på. Men det va bara tur..annars hade jag väl gått å varit nervös över det hela dagen. Det gick mindre bra... lr ja..hur bra kan de gå när man tvingas sitta å prata om djur?! :O  OK, hade jag varit en engagerad vegetarian (vilket säkert alla i min skola är:P haha) hade jag säkert tyckt de va jättebra.. men vad vet jag om jakt och fiske lixom? :P Får hoppas på att de kom ut något smart ur mig. Kommer faktiskt inte alls ihåg vad jag babblade på om. Koncentrerade mig nog mest på att säga något över huvud taget! Jaja, min scrapbook-inlämning är framflyttad till efter lovet. Sköönt! Då kan jag i lugn och ro sitta å klistra ihop den på lovet!:) Skolan, skolan, skolan. Kul... men de händer tyvärr inte mycket mer i mitt liv just nu.. Inte i vecka iaf. Har inte tid med något annat. Somnar nästan direkt när jag kommer hem. Ska försöka komma ut och övningsköra en stund ikväll iaf. Så...jag varnar alla.. stanna inne! haha nej jag är säkert grym! ; )
Ska koka kaffe och lyssna på brorsans nya
Lola Ray-skiva nu. Är tvingad:P
Puuuusssss !

Kommentarer
Postat av: Josse

Hehe, baby!
Tack för det söta inlägget ;) Du är för go!
Dessutom tror jag att det gick bra för dig på nationella, även om du tyvärr tvingades snacka om djur!! kan förstå att det är lättare för de andra på skolan.. :D hehe sötnos!

Hoppas jag får se dig i helgen iaf :) Höres!
Kyss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback