Thorsten Flinck är en jävla tönt

Thosten Flinck kliver in på en herrekipering och har väligt svårt att bestämma vad han är där för att köpa. Han springer fram till kalsonghyllan, men frågar sedan vart kavajerna är. När han visats fram till en rad ber han stressat om stl 52. Han provar...den sitter perfekt. "En t-shirt, t-shirt måste jag ha". Han  tydliggör tidigt att han är känd och söker starka reaktioner. "De ser ju för uppklätt ut med en skjorta i TV-rutan!" Han föreslår att han ska få rabatt eftersom: "Jag är en fattig kommunalarbetare och jag kommer ju ha den här kavajen och t-shirten i TV, de blir ju reklam!". Han nekas och kommer efter en stund på att de nog är hans tur i kön på Nordea nu. Han har vid det här laget t-shirten på sig och undrar om han bara kan få gå iväg med den och sedan komma tillbaka. "Jag lämnar min kavaj här som pant.. de är Acne!" säger han. "Om jag inte kommer tillbaka så tjänar ni ju endå en tusing om du ringer till aftonbladet!" Säljaren flinar och säger att de är ok.

Vid ett annat tillfälle kommer han in i samma butik. Han tar upp 5 timmar av en av butikens säljare. När han bestämt vad han vill ha säger han att han måste till en bankomat (Varför inte betala med kortet?). Han lämnar kläderna vid kassan och springer ut. 5 min...30 min...1 timma...2 timmar och ingen Thorsten har dykt upp. Dagen efter kommer Peter Dalle in för att be om ursäkt å Thorstens vägnar.

Vilken jävla tönt Thorsten är! Han lever på sitt kändisskap och är bara totalt pinsam! Han nämner även att aftonbladet gärna vill ha saftigt skvaller om den muppiga skådespelaren och regissören. Det skulle inte förvåna mig om han betalade aftonbladet för att bli skriven om några rader ibland. Helt seröst! Det är bara så skrattretande med kändisar som tror sig. Såå ocoolt!
(Historien är helt sann och kommer från en hemlig källa;) )


Kommentarer
Postat av: Josefina

Kan jag möjligtvis veta vilken herrbutik det va?:D Har mina aningar ;)

2006-04-17 @ 00:57:26
Postat av: Småländskan

Vad är det för töntigt med att inte helt veta VAD man ska handla i en herrekipering?
Och sen Att Thorsten vill ha starka reaktioner vet vi ju redan...
DU reagerade ju på honom eller??
Att folk ringer o Ljuger till Afonbladet är ju inte heller helt osant.
Thorsten Flinck ÄR sigsjälv, och det är han jävligt bra !!
Tur att alla inte är som du......eller jag ;)

2006-07-07 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback