Rykten kring Carola - my ***

Carola har aldrig varit min stora idol och sjunger inte direkt musiken jag lyssnar på, men från barnsben har hon ju ändå alltid varit med någonstans i bakgrunden. Jag har alltid gillat Carola. Hon har inte bara en bra sångröst och otrolig utstrålning...hon verkar även vara en bra människa, bra värderingar m.m. Jag tycker att jag känner alla kändisar...möter jag nån på stan får jag ofta hejda mig och påminna mig själv om att de faktiskt inte alls vet vem jag är. Och samma med Carola.. när kvällstidningar skrivit negativa saker om hennes uttalanden m.m. har de kännts som att jag vill försvara henne. Därför va de jätteskönt att titta på "Malou möter Carola" igårkväll. Självklart vet jag att pressen förstorar upp allt osv. men de va bra att höra henne berätta om te.x. ryktena om att hon skulle ha något emot homosexuella. Dessutom svarade hon på alla frågor "modigt", stod för de hon sa och var väldigt öppen. I like! Så! Nu mår jag bättre..:P Carola är en bra människa och jag kan fortsätta tycka om henne med bra samvete! haha:D


Kommentarer
Postat av: Josefina

Carola äääär bra, och hon skall ta oss ända fram till seger :D ååh, det känns som EN EEEEVIGHEEEEEEEET tills eurovision! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback