Neeej...inte snö!

Väntade mig en underbart skön dag idag. Vi har FKC artistfestival, = dansare, sångare, teater m.fl. (där alla "artister" på skolan uppträder..jag skulle dock inte vara med:P), inga läxor/plugg och imorn är vi lediga. Var ganska glas och pigg när jag öppnade ögonen och gick upp och gjorde lite gröt. Jag hade helt missat att titta ut genom fönstret men när jag stog och väntade på gröten ser jag en grå himmel och stora snöflingor! Känndes som ett bakslag. Jag ville backa ner i sängen och sova hela dagen! Usch! Jag vill ha vååååår! Jag vill ha söta ballerinaskor och sitta ute på rasten och sola!
Tandläökaren ringde nyss och gav mig en tid nu på morronen. Fick iaf en bortförklaring då till varför jag inte är med och dansar idag. Vill inte vara med för att när man visar upp något för hela skolan efter ett år vill man ju visa upp det bra man gjort. Visa hur duktiga vi blivit:P men istället får vi göra en dans nästan ingen av oss kan och i stilen modern :O Varför?! Ingen av oss är direkt stolt för att visa upp en ful dans. Jaja..nu slipper jag ju iaf. Ska åka till skolan efter iaf och titta på alla andra:) Det ska nog bli ganska roligt!
Nu ska jag gå och borsta tänderna! :D
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback