Myskväll med storstädning

Kvällen igår... riktigt mys! Va hos Linn, käkade godis, glass och kollade på "I hennes skor" med Cameron Diaz. Härlig tjejfilm! Och härlig tjejkväll med hennes mamma och syrra också :) Dröjde ändå inte så länge innan Linn började snarka! haha, undrar om den tjejen sett en hel film utan att somna nån gång!
Efter filmen fick jag damp på hennes rum. Det var verkligen stökigt! Fanns nästan ingen stans att ens sätta fötterna på. Började städa och jag hittade allt ifrån julgranskulor till en kylväska och kvitton från...1999! haha Går nästan inte förest'lla sig hur stökigt de va! Fick iaf lite ordning på de även om jag fick kämpa för att få slänga massa skit som hon absolut trodde hon kunde "ha användning för i framtiden"! Och tomma spray- och krämburkar...va fan ska hon med de till?! Någon dag nästa vecka ska jag dit och hjälpa henne å städa rubbet, puh! När vi hade viftat upp massor dammi luften och rummet inte gick att va i längre tog vi oss ut på en promenad i "småregnet".
Mötte en överförfriskad Ea och Madde på stationen, som förrstesten fastnade flera gånger i mattan innanför stationens dörrar (vilket även jag gjort!) och vi kom fram till att vi borde skriva ett brev till kommunen å klaga på de farliga "klack-förstörarna" ! haha:D Vi orkade inte riktigt vänta på Eas buss, och som två änglar kom två utslängda killar från terrassen som jag gladeligen frågade om dom ville passa Ea och sätta henne på bussen när den kom! hehe!
Jag och Linn gick hem till mig, satte på tv'n och i väntan på big brother reprisen efter 2...somnade vi:) skööönt. (bortsätt från att jag vaknade vid ett flertal gånger under natten. Varför? Jo, Linn kända snarkningar såklart!)

Idag - jobbat. Inte mycket kunder och heller ingen längre arbetsdag, så det va heelt ok! Ska ut och övningsköra en stund med mamma nu... Ikväll blire utflyttningsfest hos Furu (vilket jag btw trodde skulle varit förra helgen). Hoppas på sovplats hos Linns kompis!
Kyssar

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHA Lindah, mitt rum e en sak mellan DEJ o MEJ hahahahaa.. inte mellan alla andra på hela internet ;) hahaha.. men vi hade jävligt kul iaf, eller hur ? allt har sina fördelar =D

2006-05-01 @ 21:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback