Jobb, plugg och en tråkig helg!

Hello! Hade helt glömt bort bloggandet.. men men! Är äntligen klar med jobbet för de här lovet! Såå sköönt.. och ännu skönare blir de när pengarna kommer in på kontot! Åker till London vecka 18 så måste spara massa pengar till dess!
Ikväll blir nog en tråkig kväll. Skittrött, men de går ju massa bra på TV  så jag tänker nörda mig i TV-soffan. Mobbat men såå skönt! Har tyvärr massa plugg i helgen också.. en hemtenta som ska vara inlämnad på tisdag. Gah! Har knappt börjat.. men ja.. Låter som en riktig rolig helg jag har framför mig va? Usch usch! Kommer snarare vara utbränd istället för utvilad när jag kommer tillbaka till skolan. Får som vamligt bita ihop och tänka på bättre tider! :D
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback