Härlig dag i stan

Helloj! Vaknade vid halv tolv idag och åkte in till stan med Mickan å Madde. Shoppade lite linnen bara och tog en mysig fika på espresso house. Jag har sagt det förut men ja säger de en gång till...Såååååå härligt med solen!!! Helt otroligt vad den gör med mitt humör! :D Mickan tänker haka på trenden med blogg :) kul, tycker jag! Om de inte funkar med david (vilket hon inte fått reda på ännu. suck) är hon nog ändå på ganska god väg att upptäcka det, faktiskt, underbara singellivet! Måste säga att jag trivs med de nu när det alldeles snart är sommar! Sista tiden i plugget kommer så sååå fort nu tror jag. Blir tyvärr inge London, btw, på mitt bonuslov... Har nationella prov dagen vi skulle kommit hem på, så då kunde vi inte åka:( buhä! Men kul ändå för nu kan jag bränna alla pengar på en gång :D haha! Ska snart ut på en långpromenad med Vicky! Härligt! Ska försöka komma ut innan solen går ner. Å så är de ju BB ikväll:P nöörd man är, men men:P    Pussar!!
stureplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback