En bit kvar till körkortet!

Hejsan!
Gårdagens övningskörning gick bättre än väntat faktiskt! Körde ganska långt ut på vägarna...och lyckades komma hem också! Och ja.. utan en enda bucka på bilen!:D Måste dock tillägga att mamma kom på mig med att sitta å "rulla tummarna", (i själva verket klia mig på handen), istället för att ha händerna på ratten! haha.. ja de e faktiskt inte så lätt att komma ihåg att styra. haha! Mamma fick även skrika till ett antal gånger att jag skulle hålla ögonen på vägen, då jag kollade på bl.a. hastighetsmätaren. Men utan alla dom problemen gick det bra! ;) och jag kom ju faktiskt hem! Så stolt är jag ändå!! :D:D

Skoldagen har inte varit överdrivet jobbig. Började halv tolv vid
operan..kollade på genrep för tre dansföreställningar, bl.a. "Lägenhet" som vi fått jobba med. Blev tyvärr lite besviken ändå.. för jag hade väntat mig balett. Istället var de nästan rakt igenom bara modern. Shit vad jag är trött på modern dans! Det är varken en kul eller snygg dans. Jaja, det är väl nån sorts "konst" som bara vissa förstår sig på! :P  Och jag är inte en av dom! Slutade iaf efter det så jag ska inte klaga.

Nu...dags för promenad med hunden!
Kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback