Bakis och otaggad

Såååå bakis! Vaknade för en stund sen och Linn har precis dragit. Kom hem vid typ åtta imorse efter Furus utflyttningsfest. Vad kan man säga om kvällen? Vet fan inte, men jag verkade ha ganska kul ändå! Blev dock inte så mycke folk som "de snackats om" haha. Vissa har ju en tendens att överdriva! Ägnade mycke tid av kvällen till att reda ut andras kärleksbekymmer:P I'm the new Dr. Phil! ; ) Lr nja... vet inte om jag lyckades så bra faktiskt. Kvällens (tråkiga) garv:
-"Varför bryr du dig?"
-"För att han är så jääääääääävla snygg!"

Vid fem bestämde vi iaf oss för att göra ett försök att ta oss hem. Väl vi stationen hade vi glömt vinet. suck! De va bara att kämpa sig upp för backarna igen. Spagettiben när vi kom upp! haha. Alkoholen hade inte gått ur mig när vi va på stationen och som vanligt pratade jag med allt och alla! "Nu Linn, nu kan jag ragga på vem som helst!" hehe sorgligt:P Ställde klockan och la oss utsträcka på tågsitsarna. Hääärligt!

Idag är de valborg... Jag hade väntat mig en mysig middag me alla tjejer och sedan festa med sina underbaraste, men måste säga att jag är besviken. Alla är splittrade på olika håll. Vill bara dra täcker över huvet och sova bort den här överskattade kvällen. Vicky å Chabo kommer hit me pizza senare iaf. Sen fpår vi väl se va som händer. Men just nu är jag bara jävligt otaggad...

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback